سایت لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

کولرگازی 18000 اجنرال سرد و گرم مدل ASG18RBAJ

کولر گازی جنرال اینورتردار یکی از بهترین کولر گازی های شرکت جنرال است. که در سال2019 با بروزترین فناوری و طراحی زیبا و شیکی روانه بازار شده است. و در بازارهای جهان به عنوان اولین کولرگازی‌های سرسخت و بهترین برندهای ارزشمند شناخته شده اند. و درصد ساخت و فروش این کولرگازی ها  دربازارهای جهان مورد تائید قرار گرفته اند. 

کمپرسور این کولرگازی ساخت شرکت جنرال می باشد که قابیلت قدرت و کارایی بسیار بالایی دارد. شرکت جنرال آمده است این کولر گازی را در سخترین شرایط ناهموار و آب هوایی قرار داده است که در مقابل آب هواگرد و غبار - گرمایش و سرمایش بسیار بالایی به آزمایش در آورده شده است که میزان موفقیت در این زمینه را در اختیارمشتریان گذاشته است.

کولرگازی 18000 اجنرال سرد و گرم مدل ASG18RBAJ قابلیت عملکرد سریع سرمایشی و گرمایشی است که این کاربرد برای خریدارن بهترین و باکیفیت کمترین مصرف انرژی را به همراه خود دارد.شرکت جنرال با جلب توجه باز خورده این کولر گازی‌ها در بخش خدمات پس از فروش دستگاه مکانیکی این محصول را با زمانت 5 سال گارانتی بدون هیچ شرط و شرایطی در اختیار خریدران گذاشته است.

ذخیره و انرژی کولرگازی 18000 اجنرال سرد و گرم مدل ASG18RBAJ 

 

قابلیت سیستم اینورتر با مبرد منحصر به فرد DC Inverter Gree  توسط یک کمپرسور دچار سردرگمی با فن آوری livo  کمترین مصرف انرژی و اسحکام در برابر اسیب دیدگی را برای دستگاه ایجاد می کرده است و از لحاظ مصرف و فرسایش و کیفیت دستگاه رده انرژی A++ را دارد. سیستم های کولرگازی های که دیواری هستند معمولا کارآمد و بروزتر می باشند سیستم های مطبوع تهویه هوا سرمایشی وگرمایشی در حد معمولی تا 40 درصد سنجش زده می شود. در حالتی که سنجش های متصل به از دست دادن انرژی رد وجود سیستم های پنلی E KOL G در بین 1تا 5 درصد می باشد. در موقیت که سیستم های غیر پنلی به طور همگانی 18 SEER به کار می رود.

 کولرگازی 18000 اجنرال سرد و گرم مدل ASG18RBAJاین امکان را فراهم برای شما کاربران فراهم ساخته است. تا در هر شرایطی آب و هوایی در گرم‌ترین فصل سال در تابستان و در زمستان که خیلی سرد می باشد مثلا درجه سرما و یا گرمایش 100 درصد با مجموعه مزایایی که در طول سال با ظرفیت گرمایشی 75تا -4 درجه در نهایت در دمای محیط 0.5 درجه سانتی گراد محافظت می کند . پیشنهاد ما به شما خریداران بهتری مدل کولرگازی جرال می باشد. که در هر فصل هر شرایطی کمترین مصرف انرژی را برای شما کربران به جای می گذارد و باعث کمتر شدن و صرفجویی برق می شود.

خریداری کولرگازی 18000 اجنرال سرد و گرم در بانه

امتیاز خرید از فروشگاه انترنتی بانه خانگی برای هیچ کس نامشخص نیست فروشگاه بانه خانگی یکی از بزرگ و معروف ترین فروشگاه شناخته شده در بازار های کشور می باشد که توانسته است در زمینه فروش و علاوه امتیاز های فوق شگرف نسبت به تمامی رقیب‌های خود اولیت های ویژه‌ای و همچنان داشتن بهترین قیمت کولرگازی جنرال 18000 به شما کاربران تحویل در کمترین زمان  خدمات پس از فروش را ارائه می نمایید.  کولرگازی 18000 اجنرال سرد و گرم مدل ASG18RBAJ بهترین و محبوبیت زیادی را  در بین خانواده های ایرانی گذاشته است. همانطور که در سبد خرید تمامی خانه های ما وجود دارد که در سبد شما کاربران می توانید انواع کولرگازی‌ها با بهترین برند وگرانتی اصلی و با مناسب ترین قیمت خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر به سایت بانه خانگی مراجعه فرمایید.

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی