سایت لوازم خانگی

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

دستگاه بالابر قیچی چیست؟ آسانسورهای قیچی طبقه ای از مانیفت است که اغلب در برنامه های ساخت و ساز و نگهداری تأسیسات وجود دارد که برای بالا بردن کارگران و ابزارهای آنها تا ارتفاعات کار از 5.9 متر (19 فوت) تا 17.9 (59 فوت) طراحی شده است. اجاره کلایمر برقی بالابرهای قیچی ، که معمولاً ماشینهای خودران هستند ، نام خود را از طراحی مکانیسم بالابر خود می گیرند - پشته ای از لوله های متقاطع که هنگام بلند شدن و پایین آمدن سکو ، به شکل قیچی کار می کنند. امروزه یکی از رایج ترین تجهیزات موجود در ناوگان های اجاره ای و در سایت های کار ، بالابر قیچی برقی ارتفاع سکوی 19 فوت مانند مدل Genie® GS 19 -1932 است. آسانسورهای قیچی بر اساس کاربردی که برای آنها طراحی شده است ، بعنوان قیچی اسلب یا قیچی زبر زمین طبقه بندی می شوند. قیچی اسلب ماشینهای جمع و جور با لاستیک های بدون مارک جامد هستند که در نظر گرفته شده برای کار بر روی سطوح نوع اسلب بتنی. قیچی های تخته Genie بسته به مدل می توانند به مکانهای شغلی از طریق درهای یک یا دوتخته دسترسی پیدا کنند و این امکان را فراهم می کند تا به برنامه های دسترسی محدود و کارگاههای دسترسی محدود دسترسی داشته باشند. تجهیزات هوایی 101 لیفت قیچی چیست قیچی های خشن زمین معمولاً ماشین های دارای موتور هستند.

 

کلایمر نما از 1.75 تا 2.36 متر (69 تا 90 اینچ) عرض ، هوای مجهز و یا کف های پر از لاستیک های نوع خشن زمین. این قیچی ها نام خود را از سطحی که برای حرکت در آن طراحی شده اند دریافت می کنند ، زیرا قیچی Genie RT برای حرکت در زمین های زبر یا غیر اصلاح شده با قابلیت درجه بندی تا 45٪ طراحی شده است. با ارائه بیش از 20 مدل مختلف ، بالابرهای قیچی و پلاستیکی Genie® ظرفیت آسانسور و فضای سکوی لازم را برای کارگران ، مواد و ابزارها فراهم می آورند تا بهره وری در سایت را افزایش دهند. ظرفیت سکو از 227 تا 1134 کیلوگرم (500 تا 2.500 پوند) با ارتفاعات سکوی تا 15.95 متر (52 فوت 3 در اینچ) متغیر است. چرا یکی را انتخاب کنید؟ به فضای سکوی بیشتر و ظرفیت آسانسور احتیاج دارید کلیه آسانسورهای قیچی Genie دارای یک پسوند سکوی هستند که یک قسمت از عرشه را برای فضای اضافی و دسترسی به آن می کشانند. برای رانندگی در اطراف محوطه کار و بالا رفتن از سطح شیب دارها به نیرو نیاز دارید در حالت آماده سازی ، آسانسورهای قیچی Genie می توانند از درجه های مختلف از 25 تا 50 درصد صعود کنند. شما کارهای تکراری انجام می دهید اپراتور می تواند به راحتی بین کارها حرکت کند.

شما شرایط کار ویژه ای دارید یک مدل الکتریکی در داخل خانه مناسب است ، جایی که سر و صدای کم و میزان انتشار کم اهمیت است. مدل های خاکی مناسب هنگامی که آسانسور نیاز به سفر بر روی زمین ناهموار و غیر اصلاح شده به محل کار داشته باشد ، بهترین حالت است. گزینه outrigger به ماشین اجازه می دهد تا در یک شیب سطح شود. بالابر قیچی فضای کار و تحرک زیادی را برای کاربردهای مختلف ارائه می دهد. درک آسانسورهای قیچی و موارد استفاده آنها به منظور ارائه بهترین توصیه برای رفع نیازهای شغلی مشتریان بسیار مهم است.

  • بانه خانگی
  • ۰
  • ۰

تا حالا فکر کرده اید یک چطور این همه ماسه اجر یا شیشه را از طبقه اول به طبقه بالا می فرستند.

یا چگونه یک بنا یا استاد کار در طبقه های بالا کار میکنند. با ما در کلایمر نما همراه باشید.

کلایمر برقی وسیله ای است بسیار کاربردی که کلایه کارهای ساختمان را با ان انجام میدهند. همچنین حتی می توان آن را برای مدتی کرایه کرد و اصطلاحا اجاره کلایمر برقی را انجام داد.

با استفاده از کلایمر برقی که یک جایگزین بسیار بالا برای داربست های فلزی است می توان وسایل مورد نیاز را به طبقات بالا انتقال داد.

 

کلایمر برقی

انتقال انواع و سایل ساختمانی  به طبقات بالا با استفاده از این وسیله بسیار راحت تر و امن تر نیز هست. کلایمر برقی را بعد از این که  نصب کرد می توان طوری ان را طراحی نمود که تا هر زمان که لازم باشد از ان استفاده نمود و در انتهای پروژه ان را جمع نمود.

کلایمر برقی انواع متفاوتی دارد. هر کدام از این ها برای یک مکان و جایی کاربرد دارند. همچنین سرعت و کیفیت و میزان باری که می تانند انتقال دهند با هم متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر می توان به سایت کلایمر نما مراجعه نمود.

  • بانه خانگی