سایت لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

در سراسر جهان ، جامعه مدرن به طیف وسیعی از صنایع خدماتی و تولیدی وابسته است ، کریستین شلتون می نویسد. این صنایع هر چقدر متنوع باشند ، همه آنها یک چیز مشترک دارند: در برخی موارد نیاز به استفاده از خدمات بالابر دارند. کلایمر های مورد استفاده برای این مشاغل تقریباً به اندازه خود صنایع متفاوت است. این جدیدترین مجموعه کلایمر های جدید برای کاربردهای صنعتی مشهود است. با ما در کلایمر نما همراه باشید.
http://climbernama.ir

یکی از متداول ترین انواع تجهیزات مورد استفاده برای کاربردهای بالابر صنعتی ، دروازه های هیدرولیکی هستند. تولید کننده ایتالیایی Custom Lifting Products (CLP) دامنه دروازه هیدرولیک خود را گسترش داده است. این تولید کننده بیشتر از سری بلندگوهای ال جی خود به جای سنگین برداشتن سنگین وزن ، بر روی دسته های بالابر کوچک تا متوسط ​​، از 60 تا 200 تن تمرکز دارد. این شرکت گفت که با دروازه های ال جی خود به دنبال به حداقل رساندن اندازه و وزن حمل و نقل است و در عین حال ظرفیت قابل توجهی را در ارتفاع چشمگیر ارائه می دهد. پنج دروازه در این مجموعه وجود دارد که عرض همه آنها کمتر از یک متر است و می توانند تا ارتفاعات بین 5.05 متر تا 7.5 متر بلند شوند.

سری جدید ال جی از همان سیستم کنترل آسانسور به عنوان دروازه های ظرفیت بزرگتر CLP استفاده می کند. این سیستم کنترل شامل همگام سازی آسانسور بین چهار برج و یک کنترل از راه دور رادیویی است که ارتفاع بالابر را روی صفحه نمایش رنگی LCD نشان می دهد. دروازه های ال جی همچنین به یک دریچه محدود کننده ایمنی مجهز شده اند که حتی در هنگام جابجایی بار از جانب ، از اضافه بار برج ها جلوگیری می کند. هر دروازه ال جی در هر برج دارای یک بسته قدرت مستقل است. برج ها برای سهولت نگهداری با مخزن روغن جداگانه ساخته شده و سپس در قاب برج مونتاژ شده اند. این ، CLP توضیح می دهد ، به این معنی است که در صورت لزوم ، برای تعمیر از قاب آسان است. سیلندرهای بالابر به جای شیلنگ های انعطاف پذیر که در اطراف برج دروازه آویزان شده اند ، دارای خطوط خوراک و بازگشت هستند. کلایمر نما اراپه دهند ارایه دهنده انواع کلایمر برقی ،کلایمر ، داربست فلزی می باشد.
http://climbernama.ir/

همگام سازی جک ها

 

شرکت پنسیلوانیا ، مستقر در ایالات متحده آمریکا ، تجهیزات ساختاری متحرک باکینگهام ، سیستم های جک هیدرولیکی ، جک های هیدرولیکی و لوازم جانبی بالابر سنگین را تولید می کند. آخرین پیشرفت آن ، طراحی ، برنامه نویسی و تولید سیستم هماهنگ سازی SmartJack است که اجازه می دهد چندین دستگاه جک به هم متصل شوند تا به عنوان یک واحد بزرگ کار کنند. تجهیزات باکینگهام ادعا می کند که این سیستم هم پس انداز مالی و هم بهره وری به همراه دارد ، زیرا نیازی به یک دستگاه جک بزرگ که به ندرت استفاده می شود و دارای ده ها پورت است را نفی می کند و در عوض به دستگاه های جک کوچکتر از خدمه مختلف اجازه می دهد تا در یک پروژه واحد با یکدیگر همگام شوند ، مورد نیاز تجهیزات باکینگهام سیستم SmartJack خود را برای پروژه ای در تنسی اجاره داده است که در آن پنج دهنه گذرگاه جدید راه آهن در کنار مکان جدید آنها ساخته شده و سپس با استفاده از چهار دستگاه جک برای همگام سازی رم های هیدرولیکی به یکباره به محل خود رانده شده اند. این ، می گوید ، این باعث کاهش زمان استفاده از آهنگ در حداقل.

تجهیزات باکینگهام سیستم SmartJack خود را برای پروژه ای در تنسی اجاره داده است که در آن پنج دهنه گذرگاه جدید راه آهن در کنار مکان جدید آنها ساخته شده و سپس با استفاده از چهار دستگاه جک برای همگام سازی رم های هیدرولیکی به یکباره به محل خود رانده شده اند. این ، می گوید ، این باعث کاهش زمان استفاده از آهنگ در حداقل.

همچنین در حال گسترش دامنه جک آن متخصص هیدرولیک فشار قوی با مقر مرکزی ایالات متحده ، Enerpac است. پیت کریسیسی ، مدیر خط تولید شرکت Enerpac Heavy می گوید: "تمرکز ما روی گسترش گزینه ها برای جابجایی های صنعتی با پیشرفت های جدید مانند جک مکعب خود قفل شونده و صفحه چرخان ، در کنار دروازه های ما ، جک آپ ، جک های رشته ای و سیستم های لغزنده است." فناوری لیفتینگ.

آزمایش بر روی جک مکعب Enerpac SCJ50 در اواخر سال 2019 به پایان رسید ، جایی که چهار جک هیدرولیک قابل حمل و جمع و جور از طریق پمپ Split-Flow به یکدیگر متصل شدند تا بار آزمایشی 226.5 تن را تا دو متر بالا ببرند.

Enerpac می گوید ، جک مکعبی SCJ50 به گونه ای طراحی شده است که جایگزینی برای سیستم های جک کوهنوردی سنتی فراهم می کند و به پیمانکاران جایگزین ایمن تری برای جک زدن و بسته بندی با بستن چوبی ارائه می دهد. Enerpac توضیح می دهد که SCJ50 Cube Jack به روشی مشابه سایر سیستم های جک آپ خود کار می کند اما به دلیل عدم نیاز به کنترل های الکتریکی ساده شده است. بلوک ها به صورت دستی انباشته می شوند ، قفل مکانیکی روی ضربه بالا و پایین است. عملیات بصورت افزایشی است. در پایان سکته مغزی قفل درگیر می شود. پس از درگیر شدن ، سیلندر بالابر جمع شده و می توان بلوک دیگری اضافه کرد.

Enerpac افزود ، SCJ50 تا دو متر بلند می شود و در مقایسه با سیستم های جک کوهنوردی ردپای کمی دارد ، و آن را برای استفاده در مکان های محدود فضا مناسب می کند.

کریسی اضافه کرد: "ما همچنین جکهای مکعب را در حداکثر ارتفاع دو متری آن تحت بار 1.5٪ جانبی قرار دادیم تا ثبات جک مکعب را حتی با یک بار بزرگ نشان دهیم." Turpable های ETT200 و ETT400 Enerpac همچنین در برنامه های صنعتی مورد علاقه قرار می گیرند. اینها برای سهولت در جابجایی ایمن بارهای سنگین یا بیش از اندازه ، ساده کردن کارکرد و تنظیم و جهت گیری دقیق بارها به ترتیب تا 200 و 400 تن طراحی شده اند.

برترین ها

 

اورمیگ یک سازنده ایتالیایی کلایمر است که برای استفاده در محیط های صنعتی محبوب شده است. این شرکت در سال 1949 تاسیس شد و از آن زمان به طور مداوم در حال توسعه نمونه کارها است. در سال های اخیر محدوده کلایمر های برقی آن ، با ظرفیت های بین 30 تا 60 تن ، به دلیل قابلیت انتخاب و حمل ، ابعاد جمع و جور و وزن سبک ، برای برنامه های کاربردی بارگیری در فضای داخلی صنعتی محبوب شده اند. سبک بودن به این معنی است که می توانند بدون نیاز به مجوز حمل و نقل از طریق کامیون به سراسر اروپا منتقل شوند.

کلایمر های برقی داخلی این شرکت بر روی یک سیستم ثبت اختراع مشابه برج های محوری در SPMT می چرخند. این شرکت استفاده از این سیستم را بر روی کلایمر های بزرگتر خود آغاز کرده و به تدریج آن را به مدل های کلایمر کوچکتر خود منتقل می کند. این سیستم به معنای این است که کلایمر دارای شعاع فرمان بسیار کمتری است ، به طوری که آنها می توانند خود را روشن کنند.

ثبات ، به ویژه هنگام مسافرت با بار قلاب ، توسط چهار نقطه تماس چرخ با زمین فراهم می شود. به گفته اورمیگ ، مکانیزم حرکتی مانع از لغزش چرخ ها می شود و این به نوبه خود باعث بهبود دقت فرمان می شود. اگرچه در سطح جهانی در دسترس است ، اورمیگ گفت بیشترین میزان فروش تاکنون از داخل اروپا بوده است.

سازنده کلایمر ایتالیایی Valla یک کلایمر برقی جدید با ظرفیت هشت تن را راه اندازی کرده است: V80R. کلایمر دارای کنترل رادیویی کامل و محرک چرخ جلو است. عرض کلی آن 1.4 متر است.

یک باتری اسید سربی 80 ولت ، 560 آمپر ساعتی با شارژ مجدد آب اتوماتیک ، قدرت موتور الکتریکی 4.2 کیلوواتی را که با لاستیک های قطر بزرگ 250-15 اینچ رانندگی می کند ، تأمین می کند. تایرهای سفید بدون مارک نیز موجود است. حداکثر درجه بندی 14 درجه چشمگیر است و سرعت حرکت از 0 تا 6 کیلومتر در ساعت است. لاستیک های عقب 23x9-10 اینچ دارای زاویه فرمان 180 درجه ای برای چرخش عقب عقب فقط 2.8 متر هستند.

کلایمر دارای یک بوم تمام قدرت سه مقطعی با حداکثر زاویه 70 درجه و a است

حداکثر ارتفاع 9.4 متر که در آن می تواند 2.5 تن بلند کند.

 حداکثر دسترسی به جلو از مرکز لاستیک های جلو 5.5 متر با ظرفیت های 1.8 تنی است. این رونق همچنین زاویه منفی تا -10 درجه را ارائه می دهد. برای افزایش دسترسی ، لبه هیدرولیکی قابل جابجایی با ظرفیت دو تن به طول دو متر ارائه می شود. حداکثر ظرفیت بالابری با استقرار تثبیت کننده هیدرولیک تیرآهن که به عنوان تجهیزات استاندارد عرضه می شود ، حاصل می شود.

داغ به دست گرفتن

سازنده کلایمر های تخصصی و صنعتی اسپانیایی Jaso Industrial Cranes دو کلایمر بزرگ برای استفاده در صنایع آهن و فولاد تولید کرده است. اولین کلایمر در حال حاضر توسط سازنده فولاد Tata Steel در کارخانه بندر تالبوت در انگلستان استفاده می شود. این یک کلایمر دال 41 متری است که صفحات فولادی تازه ریخته شده را با دمای حداکثر 800 درجه اداره می کند. این یک کلایمر دو تاشو استوانه باز در فضای باز است که می تواند 135 تن را بلند کند. وینچ کلایمر مجهز به چرخش جایگزین و یک کابین کنترل مستقل است.

مورد دوم کلایمر شارژ و ملاقه EAF است که در حال حاضر مونتاژ می شود و قرار است اوایل سال جاری تکمیل شود. ظرفیت بالابر اصلی آن 500 تن و ظرفیت بالابری کمکی 105 تن است و شامل چهار تیرآهن 23 متری و یک مکانیزم بالابرنده وینچ باز با دو موتور متصل به یک گیربکس سیاره ای مرکزی است. از این طریق ، کلایمر های صنعتی جاسو توضیح می دهد ، اگر یک جز متوقف شود ، کلایمر قادر خواهد بود بار را با نیمی از سرعت اما با همان طبقه بندی FEM M8 حرکت دهد. این دستگاه دارای یک سیستم دوربین مدار بسته ، منبع تغذیه بدون وقفه ، یک لرزش سنج ، WiFi Ewon برای مدیریت و نظارت بر آن ، سپرهای حرارتی اطراف منطقه کنترل و همچنین دو سیستم تهویه مطبوع بهم پیوسته است.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی